miercuri, 7 martie 2012

Aventuri la Disneyland

Am fost la Disneyland.
O placere, o nebunie, un delir.

Ne-a invitat mama strutztului iar strutztul a anulat in ultimul moment deci a trebuit sa ma duc ca sa salvez onoarea familiei.
Asadar am fost cu mama, bunica, verisoara si cei doi copii prost crescuti ai verisoarei.

Disneyland ar fi intr-adevar un taram de vis, de poveste, daca n-ar fi plin ochi de lume (in general obeza si care vine oricum cu gandul sa nu cumva sa se anemieze tocmai la Disney…iti dai seama sa cazi lesinat gramada pe bombeurile lui Mickey ?! Mai mare rusinea !)

Asadar copilasii urla si se imping si te calca pe picioare (de-aia e indicat sa-ti iei baschetii cei mai prosti acolo ca sa poti sa-I arunci dupa…ideal ar fi sa-ti impachetezi si unghiile de la picioare in vreo cochilie anti-lovituri pentru ca altfel iti poti lua adio cel putin de unghia de la degetul mare)

Multe zeci de carucioare…aduce lumea copii de 1 an la Disney…acum as vrea si eu sa stiu ce pot intelege copilasii aia din diversele atractii precum « Casa bantuita » , « Pirati din Caraibe » sau « Lumea papusilor »…si toate astea pentru suma modica de 59 de € pretul pentru un adult si 51 pentru copii.

A zis cineva la un moment dat ca a avea grija de un copil de un an e ca si cand ai avea grija de un adult beat manga : amandoi debiteaza gogomanii fara sens, vomita pe tine si fac pe ei si nu se tin bine pe picioare…

Cozile la Disney sunt absolut enorme pentru fiecare atractie, faci cam o ora de coada si de coate in burta ca sa ai placerea sa ‘te dai’ intr-o atractie aproximativ 5 minute. Dupa care sa-ti revii din raul care te-a luat cat ai stat cu capu-n jos la distractie. De fapt cred ca chiar asta e rolul cozii enorme, sa-ti revii din atractia precedenta.

Uneori daca ai noroc inca de SI mai multa aventura, mai vomita cate un copil pe tine, asta chiar e interesant !

Alteori nimeresti pe locurile din spate in trenulet si trenuletul o ia peste apa deci iesi de-acolo ud pana la chiloti. Dar distrat, nooooaahh !

Toate acestea, era sa uit, pe aceeasi muzicuta de poveste repetata in continuu timp de 10 ore cat stai acolo. La final fredonezi ‘Alba ca Zapada’ pe ritm de Rammstein in capul tau ! Hotelul de langa cred ca e roz pentru toate cazurile de oameni care-au devenit psihopati dupa o zi la Disney ! (unde mai pui ca sunt unii care vin si stau o saptamana !! Aia erau gata psihopati…)

Fiecare iesire de la o atractie da inspre un lant de magazine (n-au fost ei fraieri Mickey si Donald !!), magazine in care gasesti si pe dreacu in forma de personaj de desen animat. Am terminat evident prin a cumpara un breloc cu pisicile aristocrate si o cana cu Mickey, pana si eu ! In furia generala mai aveam un pic si dadeam 15 € si pe-un balon !!

La finalul zilei mi-am jurat ca nu ma mai duc la Disney decat in caz de tortura sau cand vor avea viitorii mei copii vreo 5-6 ani...deci mai am un pic de timp. 

Dar nu va luati dupa postul meu cinic de om rau, duceti-va copiii la Disney, vor adora ! 

Insa voi adultii fiti siguri ca aveti o saptamana de concediu dupa ziua respectiva !!


 








 








5 comentarii:

  1. Ilinca are aproape un an si e exact ca un om beat. Are avantaj fata de betiv ca e adorabila (cand doarme) si ca poti s-o manevrezi chiar daca nu e de acord - o iei si-o pui unde ar fi trebuit sa stea. Dezavantajul e ca betivul cand se trezeste stie sa mearga drept, Ilinca mai are mult de dormit pana acolo.
    Acestea fiind zise... am ajuns la zi cu posturile tale :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga de Ilinca, esti norocoasa sa fii mama! Bucura-te de miniatura ta de om beat, te invidiez! Multumesc ca ma citesti!

      Ștergere
  2. :)) Hai ca nu e ATAT de rau! Sa-ti povestesc aventura mea la Disneyland:se iau 2 adulti somnorosi care nu au binevoit sa se trezeasca la timp asa ca au ajuns dupa multe peripetii la minunatul locas de destrabalare pentru copii, pe la minunata ora 12. Ne-am orientat si ne-am ales cateva dintre thrill rides pentru care am luat ceea ce se numea atunci "fast pass" adica intram mai repede si inaintea altora :P (din pacate nu puteau lua decat un numar limitat de astefel de "smecherii"). Am incercat de toate: de la ride-urile pentru bebei pana la chestii din care m-am dat jos verde la fata. Si tot asa pana pe la 8 seara cand normal parcul incepuse sa se goleasca. Si...atunci a inceput distractia: in decurs de aproximativ o ora si jumate am bifat TOATE thrill ride-urile (astea fiind cele mai cautat si cu cozile cele mai lungi) pentru ca erau foarte putini oameni la cozi! Concluzia pe care am tras-o: fiti lenesi ca dimineata bebeii sunt in forma si misuna peste tot! Seara cad din carucioare de somn si atunci poti sa te bucuri si tu de minunile Disneyland-ului :D

    Bafta data aviatoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Constantin Cârlig16 iulie 2013 la 19:06

    Ok .... frumos postul si incurajator ... intrebare ! cat costa distractia asta ? ... intreb pentru ca vreau si eu sa imi duc copila .... daca poti sa pui si un link cu agentia de turism ar fi si mai bine ... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Distractia caum scumputa, era vreo 55 de euro ultima data, INSA sunt site-uri cu bilete mai ifetine sau oferte temporare, cand va hotariti sa va duceti imi scrieti un mail si va gasesc o oferta mai la 27 de euro :) danighinea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere