marți, 28 februarie 2012

La betie. Cliché: ‘toti barbatii sunt porci si toate femeile sunt curve!'



Vineri seara strutztul s-a dus la O bere cu baietii.

Urma sa aflu ca « baietii » erau de fapt doar unul (dar cu un alunecus pe gat mai ceva ca pistele olimpice din Innsbruck !!),  iar « berea » era de fapt MULTE beri…dar cine mai tine socoteala de la 10 incolo ? 

El strutztul e foarte dulce asa si nu face rau nici unei muste (pentru ca trebuie alergata si-aia !) insa cateodata il apuca nevoia de rebeliune. Vineri seara nevoia asta l-a prins si l-a obligat sa fie « barbat »

Asadar dupa servici s-a dus cu un anume Louis (coleg de pian, ca pianistii se stie ca-s rebeli, cum n-ati auzit de Conventia Pianistilor care vrea sa dea jos sistemul existent, pfff, sunt rai!  Un fel de viitori motociclisti dar cu pianu'!). 

De altfel, à propos de motociclisti, ma uitam intr-o zi la ei, par lung, soiosi, gauri in locuri negauribile, tatuaje si acolo unde pilozitatea a batut recorduri demografice…
Eu ma intreb doar atat : ce poate poseda pe cineva sa devina motociclist ? Din ala de banda vreau sa zic, ca sa calaresti motocicleta mi se pare admirabil, mare dovada de curaj, forta si amor de libertate (desi nu asa mult amor fata de viata…). 
Nu ma mira ca motarzii sunt mereu lihniti, cred ca se hranesc pentru ca stiu ca fiecare masa ar putea fi ultima !!

Dar sa revenim la betia strutztului…asadar vineri pe la ora locala 0h30 il sun, impacientata, pentru ca ‘dupa servici’ inseamna, in opinia mea, de la ora 19 pana la un 22. Ori de la 19h pana la 0h30 sunt cateva ore bune…nu raspunde, mai sun, ma pregateam sa sun politia cand in fine ma suna. Gata muci. Ca sa nu  ma sperii « pisoias » si sa ma culc linistita (ei taman fraza ASTA ma sperie, cu linistitul !!). 
Tare as fi vrut sa nu pic in cliché-ul cu el porc si eu curva si sa nu-l cert sau insult.... Asa ca am tinut tare si n-am zis nimic, m-am culcat « linistita’. « Pisoias » that is.

Pe la 5h30 m-am trezit, nici urma de strutz. L-am sunat, nimic.
A ajuns acasa in fine pe la ora 6, proaspat ca o soseta uda intr-un adidas (sau ca o pereche de chiloti pescuiti din Dîmbovita daca vreti). 

Eu, nerezistand cliché-ului de care va vorbeam, am sarit cu gura pe el. Ca de fiecare data, am extrapolat la francezii tampiti si ipocriti cam in 3 secunde, apoi la barbatii porci (cam in 8 secunde), apoi la homo sapiens (« rea carnea pa el de om!! »), am aruncat cu noroi cam in orice fiinta vie din sistemul solar.

A ascultat strutztul vreo ora (ca cum adormea il trezeam sa-l mai terorizez un pic !), a zis ca stie ca e un nenorocit si un porc si ca a stat atat pentru ca ii venea sa vomite si i-a fost prea frica sa vomite in wc-ul MEU si a preferat sa stea pe strazi pana si-a golit bietul stomac nevinovat. Mi s-a parut dragut ca n-a vrut sa vomite pe parchetul meu desi ar fi putut sa sune, sa-si deschida apararea cu replica asta !

Cat despre bilantul de alcool din sangele lui (sau mai bine zis de sangele din alcool-ul lui…), n-am reusit sa aflu adevarul, insa din mirosul de ficati arsi din camera  cred ca pot estima cam ce-a baut : bere infinit, vodka, vin, lichior, barul cu sticlele de pe el, chiuveta, scurgerea, scaunele cat si lichidul de frana de la Twingo. 
Care Twingo a lasat-o la locul ei pe Champs Elysée (ne-am petrecut sambata luand la rand fiecare straduta sa vedem unde-a parcat-o…).

Sambata sincer mi-a fost un pic mila de el pentru ca i-a fost foarte rau si la un moment dat printre trasul pe maini, masatul cranian si uitatul in tavan, a zis plin de remuscari: « Cand imi revin din asta nu mai beau alcool O LUNA ! »…iar dupa vreo 3 secunde : « …poate nu chiar o luna, dar o saptamana sigur !! »… si-a revizuit asa de repede promisiunea de-ai fi crezut ca se filmeaza! 

Insa vorba unui prieten (dl. Escu) : in final daunele n-au fost prea mari si ar trebui sa ma consider norocoasa pentru ca ar fi putut sa se trezeasca din betie pe un vaporas in Islanda cu o foca in brate !! Barem a ajuns in 18 !

Acum eu ma gandesc : femeile ca femeile, ca-i suporta pe parteneri ca deh, la bine si la betie, vorba traditiei, dar bietii barmani care sunt martori la asemenea dezmaturi, ei ce vina au sa suporte asemenea viziuni...cred ca cea mai grea parte din meseria lor e sa faca distinctia intre cei care sunt manga si cei care sunt doar imbecili…



Noroc ! Ramaneti treji ! Toti barbatii nu-s porci si toate femeile nu-s curve…

Un comentariu:

  1. Zi merci ca l-ati cautat a doua zi pe Twingo, era trist daca il gaseai parcat frumos in fata casei...

    RăspundețiȘtergere