luni, 2 iulie 2012

Be-be-lusi!!

Ne gandim sa facem bebelusi J

Chatruchons le-ar zice in franceza (combinatia intre chat si autruche). In romana ar da pistrutzi sau strutzopisoci.

Ne- a vorbit lumea de termometru, de numararea zilelor, de luna plina, de calendar, de datul in bobi…insa am hotarit sa fim rebeli si sa incercam cu sex. Se pare ca e o metoda care –surprinzator !- ar putea functiona.

Prima reflectie pe care mi-am facut-o a fost : daca conceputul bebelusilor tinea de orgasmul femeii (si nu de al barbatului), probabil populatia globului ar fi cam un sfert sau mai putin din cat e acum.

Nu, nu-s rautacioasa, dar dragele mele cititoare, stiti bine ca asa e! J

Inainte sa ne apucam (am incercat O data pana acum ;)), strutztul m-a trimis la psihiatru. Sa vedem daca sunt apta. 
Pentru ca imi pun tot felul de intrebari gen ‘Am ce transmite?’/ ‘Este personalitatea mea  suficient de interesanta incat sa creeze/ formeze alta ? Sunt  destul de reusita ?’ / ‘Lumea asta e suficient de buna si plina de resurse incat sa dau viata ?’/ ‘Nu suntem deja destui pe planeta, e oare nevoie de inca unul ?’…etc.

Aparent aceste intrebari sunt bizare si trebuie sa vad un psy. E ceva in neregula cu mine. Un om ‘normal’ nu-si pune aceste intrebari si face direct bebelusi. Ca si cand ai trage un partz sau ceva…

Bun, am luat rendez-vous, m-am dus si la psy…primul lucru pe care l-am observat a fost praful de pe masa doctorului, nesters de cel putin doua luni. Prima psihoza !

Mi s-a parut destul de nenatural ca eu sa povestesc despre mine (ce anume?!) si ca doctorul sa poata apoi stii cine sunt (cum ?!). Desigur ‘terapia’ se face in luni de zile nu asa de rapid insa mi se pare putin snoaba toata povestea. Adica atata lume e in suferinta insa n-au timp sa se gandeasca pentru ca muncesc sa supravietuiasca…mergi la psy cand ai bani si prea mult timp. Si nu esti epuizat.

In fine, sedinta a luat sfarsit cand doctorul  mi-a spus ca EU trebuie sa-l sun sa iau alta intalnire daca vreau si numai pt ca m-a impins iubitul nu e un motiv suficient sa vreau sa-l vad (o sa astept sa mi se faca dor de el, asta o fi suficient?)

90 de euro mai tarziu plecam acasa cu aceleasi dileme plus una noua : ‘Ce dreacu am cautat la psy ?!’

Pentru vacanta de vara socrii m-au invitat in sudul Frantei la mare cat e strutztul la stagiul anual de pian. Insa nu vreau sa ma duc pentru ca vin si niste nepoti de 3 si 6 ani a caror activitate principala si menire in viata este racnitul. Socrela mi-a spus ca nu e ‘normal’ sa spun asa ceva daca vreau copii…(adica o data ce ai copii esti sclav si obligat sa asculti racnete)

Acum pe undeva are dreptate, insa copiii mei, mark my words, din momentul in care vor vedea cu cei doi ochisori ca margaritarele, vor putea sa citeasca sau sa si-i lipeasca de niste jocuri/ desene/ numarat de firmituri/ facut inventar la carti. In liniste. Va pot garanta ca nu se va urla la noi si nimeni nu va fi nevoit sa accepte asta.

Strutztul a decis singur ca el e apt sa fie tatic pentru ca a reusit sa retina ca sosetele murdare nu se arunca langa cosul de rufe murdare ci in cos. Dupa ce i-am aratat de cateva ori diferenta dintre ‘langa’ si ‘in’. A retinut ca un om mare ! (desi i-a luat ceva timp)

Sper doar ca potentialul bebelus sa nu fie baiat pentru ca va iesi cu maneta de jocuri direct din uter. Si ciufulit ca ta-su.

Soacra a decis ca daca e baiat il va chema Charles. Am linistit-o pe mama care avea greutati la pronuntare ("Cum zici ma, Sharlî ?") asigurand-o ca nu-i problema, daca  il vom boteza  Charles ii vom spune Nelutu’ ! (cred chiar ca francezii vor gasi Nelutu’ extrem de exotic ca prenume ! Vom auzi apoi ‘monsieur Neluto’, etc)

Intre timp strutztul si-a pierdut si telefonul (era inerent, asteptam asta din zi in zi) astfel ca nu-l mai poate uita acasa sau la servici si nici nu-l mai putem suna sa ne luam de el.

Eu zic ca e apt sa fie tatic, atata ca va trebui sa-i punem bebelusului un clopot la gat ca la vaci, sa nu-l uite in diverse locuri.

Cat despre telefon, va trebui sa-l inseram in strutz, sa-l insurubam cumva precum capul lui firav.

Ma veti intreba, ce se aude cu nunta ? Buna intrebare !! Ma tot cer singura de mai bine de-un an, insa strutztul pregateste ceva. 
Cred ca vom face nunta si botezul in acelasi moment…i-am spus ca astept o cerere simpla gen ‘Mi-ai face onoarea sa-mi fii sotie ?’ sau ‘Ai vrea sa-ti sacrifici viata ta superba sa fii cu un geek ca mine?’ sau ‘Personalitatea ta minunata ar vrea sa se sufoce langa una simpla ca a mea ?’. Si desigur, cum sunt toleranta, m-as sacrifica si daca cererea ar fi la Florenta sau New-York.

Acum asteptam J va tin la curent daca pica ceva in vara asta ! (cu ochi sau in alb)



2 comentarii:

  1. Sora-mii nu numai ca nu-i placeau copiii, dar era ingrozita daca ii cerea cineva sa aiba grija de vreo mogaldeata. Si acum e mamica eroina a unui pustiulache care urla -cand se joaca- ca din gura de sarpe si in general e plin de energie si idei; iar ei i se pare un copilas chiar linistit. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, nu e incurajator asta ;) (cu urlatul). Desi am impresia ca toleranta la zgomotul e direct proportionala cu gradul de rudenie cu urlatorul ;)

    RăspundețiȘtergere