marți, 7 august 2012

Forumurile

Ce parere aveti despre forumuri ? Credeti ca fac sa avanseze lumea? Eu nu.



Sa va dau un exemplu : in acest moment am niste veruci (negi in talpi). Este oribil, ma dor de innebunesc si nenorocitele nu vor sa moara cu nimic. Le urasc aproape la fel de tare ca pe senegalezii care nu ma lasa sa dorm noaptea.

Le-am capatat de la piscinele pariziene in care ne scaldam cu nepasare si eu si ele acum vreo cativa ani. Suvenir.

Asadar dau cautare pe google « cum-dreacu-fac-sa-omor-scarbile-alea-de-veruci ?? » sau « genocid veruci »

Primul pe lista imi apare forumul doctissimo. Care in ciuda numelui, nu are absolut nimic stiintific sau doftoricesc. Decat niste lume, foarte multa, care are opinii.

Intai vei afla (la orice intrebare pui) ca ai vreun cancer sau oricum o boala incurabila si mai ai doua saptamani de trait.

Apoi vor fi unii care iti vor spune ca au solutia :  magneticienii sau ghicitoarele…la ei a mers. Ceea ce are darul de a ma enerva si mai rau (adica eu imi ard bubele seara de seara de mai bine de 6 luni cu ACID si ele reinvie, si ma aranjeaza ghicitoarea…).

Parca si vad : ‘Mama Omida- la mère Chenille- vede ca veti scapa de veruci…si viitorul va fi o talpa lina fara bube ». Yeeeey !!

Dupa care, din vorba in vorba pe forum, se ajunge la intrebari de genul ‘Pot ramane gravida daca am mancat peste/ mi-am bagat degetul prea adanc in nas ?’ sau ‘M-a parasit sotul desi ii calcasem toate camasile. Ce sa fac ?’

Nimic de a face cu subiectul initial, la care desigur nu ai obtinut nici o solutie sau vreun sfat mai acatari.

Insa tot forumul te angreneaza, te prinde cu o forta similara cu cea a verucii care s-a implantat in tine, si te trezesti dupa 3 ore ca esti la curent cu viata tuturor lectorilor de pe doctissimo, fie ei detinatori de veruci sau nu. Fascinant !

Enervat, mai dai un search pe google, mai citesti 5 forumuri la fel de vide de substanta si in final pici pe wikipedia.

Citesti toata istoria verucilor si afli ca exista 2000 de specii care au veri si verisoare…asadar dai click la fiecare link si ajungi la civilizatia hunilor care si ei se pare ca aveau veruci…desi nu mergeau la piscinele pariziene.

Apoi te uiti la poze cu diverse bube, fara legatura cu verucile, si te ingrozesti de ce vezi. In final te bucuri de fapt ca n-ai decat niste biete veruci care vor si ele sa traiasca in talpa ta, atata tot.

Iti promiti sa nu mai mergi pe forumuri ca e pierdere de timp.

Insa taman atunci dai peste un forum care-ti promite stralucirea parului si secretele duratei vietii de cuplu…si e mult prea tentant sa nu citesti macar cateva povesti mai patetice decat a ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu