joi, 4 octombrie 2012

Baietii si fotbalul


Fac un post despre fotbal pentru ca n-am apucat sa va povestesc despre ultimul strutzulism si pentru ca oricum vroiam de mult sa scriu despre acest subiect arzator.

Se zice ca femeile detesta fotbalul pentru ca sunt geloase pe minge : dupa ea alearga 22 de barbati, dupa femei niciodata atatia. Dar o sa vedeti ca nu sunt absolut geloasa pe acest sport, ba chiar il suport pe fundal cam in fiecare seara.

In schimb ma amuza barbatii cand se uita la meciuri, ai zice ca fara incurajarile si urletele lor de pe canapea, baietii de pe teren n-ar stii sa joace. La noi rasuna sufrageria cand e cate-un meci, le da strutztul la indicatii de-i zapaceste. Cred ca de-aia pierd, prea multe indicatii de la toti fanii canapelisti. 
Dar mie mi se pare semn de masculinitate asta cu uitatul la fotbal. Nu e barbatul barbat fara fotbal, cum n-ar fi femeia femeie daca nu i-ar placea prajiturelele sau pantofii.

Dar sa va spun cu intamplarea de ras.

Asadar, acum vreo doua saptamani (pe 17 septembrie mai exact) mare meci mare Paris St Germain nu mai stiu cine. Ba gata mi-amintesc, era contra Kiev.

Strutztul organizase o seara de fotbal cu baietii la noi acasa. Pica doua zile dupa intoarcerea noastra din vacanta. Le facuse invitatia la toti inainte sa plecam (cand le-a dus prajitura la picnic, stiti).

Asadar in ziua cu meciul am facut curat, praful de pe mobile, mileul de pe televizor, lustruit parchetul, spalat WC, dat fata la-ntors, stiti voi, tot tacamul. Tot ce n-ar observa niciodata un microbist care se respecta.

Strutztul s-a agitat si el, si-a scapat un scaun pliant pe picior, apoi m-a trimis sa iau beri ca il durea degetul peste care cazuse scaunul, i-am zis unde sa-si bage degetul ca sigur n-o sa-l mai simta, a coborit bodoganind, a luat beri, a gasit pliantul cu numarul de la pizza in spatele canapelei (dupa ce am mutat biblioteca sa-l cautam…cand puteam sa gasim numarul pe net, dar noua ne place complicat acolo unde-i prea simplu).

Inainte de ora convenita cu baietii, ma instruieste strutztul sa stau in dormitor. Dar sa ies totusi sa spun buna seara. Pot sta chiar pana incepe meciul, sa-i intretin. Si de altfel, cum preconizez sa ma-mbrac ? Pai in blugi si-un tricou. Nu, nu, trebuie mai sexy ca sunt toti colegii lui si el vrea sa se mandreasca cu mine.

Bine, cu pantaloni scurti dar am marar pe chisere. N-are nimic, nu aprindem halugenu’, n-o sa se vada, or sa fie obositi dupa servici, n-o sa observe nimeni mararul. Hmm, probabil n-or sa observe nici pantalonii scurti. Bine atunci blugi. Vendu pentru blugi !

Bun, vin baietii. 6 la numar. Gata de meci si fierbinti ca o tigaie de cartofi prajiti.

Depliez scaunele, aduc chips-urile, treaba rost, totul gata.

Meciul urma sa-nceapa cam in 10 minute, incep ei sa-si dea cu parererea, le da strutztul pliantul pentru pizza, sa-si aleaga fiecare, se umfla-n pene in fata lor ca el a comandat atat de multe pizza ca daca mai cumpara 25 ii da una gratis, etc.

Da strutztul drumul la tembelizor, pe canalul Bein sport, unde sunt toate meciurile importante, canal pe care-l platim in plus 10 euro pe luna.

Si se aseaza in fine sorbind dintr-o bere, extrem de incantat si volubil, doar juca PSG-ul !
Cand, unul din baieti zice : « Julien, muta postul pe Canal+ ca pe ala e meciul » (alt post platibil separat fata de abonamentul standard).

Strutztul buggeaza. Pauza. Strutzul care se uita in gol. Semn pentru mine ca voi rade una buna.

Ati ghicit déjà ? NU AVEM CANAL+ !

Si fara Canal+…nu-i aceeasi poveste.

Deci pretenarii venisera plini de testosteron pentru meci dar se transformasera rapid (gratie strutztului !) in papagali.

Eu desigur am ras de-am crezut ca o sa-mi crape pantalonii la burta.

Disperat, (incepea meciul in 5 minute !) strutztul a sunat la firma de Internet/TV (unde apelul e 2 euro minutul) ca sa ceara un abonament EXPRESS la Canal+.

10 € pe saptamana costa distractia asta. Bine, bine, no problem. Numai ca ii dadea drumul la post in o ora. O ora era timp suficient sa marcheze PSG-ul si sa se juleasca si baietii pe teren !

A rugat-o frumos pe doamna de la telefon sa faca un gest, i-a promis corpul lui, asa ca in final l-a avut (exceptionnelement !!) in 10 minute. Deci banuiesc ca n-au ratat decat partea cu cantatul imnului national francez dar oricum jucatorii din echipele franceze de fotbal se caca pe el de imn ca ei nu se considera d’acilea. Parerea lor !

Si uite asa am avut Canal+ o saptamana si am putut sa ratam seara de seara super filme ca ‘The Artist’ si altele recente de nu le vazuseram la cinema. Le-am ratat asadar si acasa pentru ca uitaseram ca avem Canal+ (daca nu suntem obisnuiti !). Ne-am amintit in ultima zi de abonament dar nu era nimic intersant.

Oricum, strutztul ne-a aratat (din nou !) ca nu ne putem plictisi cu el !





7 comentarii:

  1. You made my day! Sunt in trafic dupa ce am dus-o pe Sara la școala si de data asta nu mă deranjează aglomeratia pt a pot sa mă bucur de cea mai tare poveste despre fotbal:) am si eu câteva bune despre iubirea pe care o poarta soțul meu acestei "amante" si pot sa spun ca te înțeleg perfect. Ideea e ca trebuie sa te obisnuiesti pt ca it will only get worst:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Alex! :) da, e o mare istorie de amor intre baieti si fotbal :)

      Ștergere
  2. foarte haios, ca de obicei ! :))
    in cazul meu, cred ca sunt eu mai la curent cu meciurile decat el.
    dar e fan. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Gabi! Dar de ce esti la curent cu meciurile, nu-mi spune ca esti microbista? ;)

      Ștergere
    2. ma uit din cand in cand. tatalui meu ii place sa urmareasca la radio si e la curent cu toate campionatele.

      ma intreb ce drama ar fi fost daca nu se putea face exceptionnelement in 10 min. :lol:

      Ștergere
    3. Cred ca si-o lua pe coaja! Si inghitea si pliantul de pizza! (ceea ce l-ar fi intristat foarte tare pt ca cumulase inca cateva stampile cu baietii aia 6 care comandasera ;))

      Ștergere
  3. S-a descurcat struțoșenia sa, degeaba jubilai tu!
    Dar aș fi vrut să-i văd figura când s-a prins că nu are exact canalul pe care să se deruleze meciul pentru care se pregătiseră băieții. :))

    RăspundețiȘtergere