luni, 21 noiembrie 2016

Londra, Paris, tenis, peruci

I’m back !

Sa va mai spun cate ceva despre minunatul oras Londra si mai ales despre londonezi.

Vremea. E adevarata legenda, trebuie sa te imbraci ca o ceapa, sa ai mai multe straturi de dat jos si de repus pe tine. In aceeasi zi ai soare, ploaie, vant, grindina. Vremea la englezi e ca o femeie la menopauza. Sau ca o femeie la ciclu. Sau ca o femeie insarcinata. De fapt ca o femeie.

Oricat de bine ai crede ca ti-ai pregatit hainele pentru vremea prezisa de meteorologi, GRESESTI.

In Londra este ATATA lume, ca vei invata rapid unde sa stai pe platforma la metrou ca sa iesi perfect la iesire.

In Londra este ATAT de scump, incat vei realiza rapid ca cumparatul unei proprietati in acest oras este similar cu a-ti planui sa traiesti pe luna. Sau o cina cu socrii FARA alcool. Same thing.

Cand un londonez iti spune « o, ma scuzati, regula este ca nu se sta pe partea stanga a scarii rulante » (pe partea stanga se urca rapid), de fapt ce incearca sa iti spuna este « Du-te dracului in alta parte decat in orasul meu, turist nenorocit care nu pricepi nimic »

Cand un londonez iti spune « o, zona unde locuiesc eu e asa diversa si bogata cultural » de fapt ce vrea sa-ti spuna este « seara cand ma intorc acasa mi-e teama pentru viata mea! »

Cand ai intalnire cu un londonez si nu mai ajunge si-l suni sa vezi unde e, si iti spune « sunt literalmente la 10 minute distanta » de fapt asta inseamana ca e acasa in chiloti.

Daca un londonez iti spune « vreau sa ne mutam impreuna pentru ca te iubesc » asta inseamna « chiria mea va fi jumate de pret »

Va spuneam cat de mult se scuza englezii si acum am realizat cat de fals e acel "I’m sorry ».

De fapt  « Imi pare rau » inseamna ORICE mai putin “imi pare rau”. Incluzand “sa crapi fericit”, “da-te dracu din drumul meu ».



Acum ca v-am facut lista putinelor defecte ale englezilor, va anunt ca m-am mutat inapoi la Paris. De dragul blogului desigur, ca era prea complicat sa fac un joc de cuvinte in titlu cu Londra. 

In orice caz vroiam sa va povestesc cam ce am carat eu cand m-am mutat la Paris acum vreo doua saptamani. Intai si intai, INAINTE sa plec din Londra cu toate cacaturile acumulate in 6 luni de trai acolo (si credeti-ma ca-s multe !), mi-am cumparat o racheta de tenis si doua peruci. 
Eu tenis nu stiu sa joc. De fapt sunt anti-talent complet, de cate ori am incercat sa invat nu doar ca nu s-a lipit nimic de mine dar joc MAI prost din an in an.

 Julica fostul sot, care fusese un fel de campionel la tenis in tineretea lui (in orice caz campion la el la scoala- zicea el !- sau o fi fost la el in sufragerie ?!), ei bine Julica imi zicea ca cand joc pare ca sufar de o boala incurabila. Sau in cel mai bun caz ca arat ca o balerina dupa ce si-a luxat o glezna. 
Si ca SERIOS , sa nu mai incerc sa invat tenis. 

Ei si atunci, o sa va intrebati de ce totusi am cumparat racheta de tenis ? Mai ales ca ma mutam si lucrurile mele sunt intr-un box gramada! Pentru ca era la oferta !! Si la Londra nu iei decat chestii la oferta !!! Te bucuri si apreciezi ORICE e la oferta.



Cand m-am mutat asadar de la cuplul de colegi de apartament gay (care ma plang cu muci si acum !), racheta n-a mai incaput in valize asa ca le-am lasat-o lor. Nici ei nu se joaca tenis dar nu se stie niciodata. Basca ca era gratis (ceea ce BATE oferta!), deci s-au bucurat.

De ce am luat perucile ? Peruci care ele nu au fost la oferta ba chiar au costat 167 de lire (deci vreo 200 si de euro, sau ma rog vreo 150 de euro acum ca lira se da cu capul de pereti)

Am luat perucile pentru ca vroiam sa ma rad din nou in cap ca acum vreo cativa ani, ca sa creasca parul des si sîrmos (cum NU a crescut nici data trecuta cand m-am ras in cap dar eu tot trag speranta !). Pentru ca nu-i asa, vreau sa arat bine si cu parul in vant cand ma voi juca tenis cu racheta aia ramasa la Javier si Marcelo.

Atata ca dupa ce le-am comandat pe peruci ele n-au venit inainte de data plecarii mele deci am plecat fara ele si tot la gay au ramas. Mi-au spus ca au fost f bucurosi cand a ajuns pachetul, ca taman nu-si mai condimentasera si ei viata sexuala de mult.

Am recuperat perucile intre timp…sunt oribile si arat ca moartea in vacanta cu ele iar perioada de returnare a trecut desigur. Le voi folosi probabil la Halloween-ul urmator (adica de pe canapea ca eu nu serbez Halloween)


Cand i-am povestit mamei mi-a zis:  « Pftiu ce omuletz esti, te vede lumea, zice ca esti serioasa, ca stii ce faci, adult de 34 de ani, te descurci in tari straine…si tu iti iei peruci si o racheta de tenis. Pe care nici macar nu esti in stare sa le aduci la Paris! »

Mama, primul om care râde de mine in orice ocazie sau circumstanta. Cine n-are sot...


Ce sa facem...asta sunt (doar toate motto-urile spun sa fii cum esti, nu?) si nu mi-e rusine sa o recunosc, toti facem cumparaturi pripite, eu zic ca mai bine peruci si racheta de tenis decat anghinare de exemplu, ca pe alea le aruncam! Ca nu stiu cum se gatesc (si mai suna si ca o boala inghinala)

4 comentarii:

  1. :)) te am ratat, ai fost la Londra si nu am apucat sa te invit la un cico :)
    Semneaza o duamna

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Dana, tot ne-ai amenintat ca scrii mai des, ce se intampla? :)
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))) esti priceless! :))))
    iar parerile tale despre femei sunt mai ceva decat ale unui barbat! :))))
    Multa bafta...tin pumnii stransi! :-*

    Cris

    RăspundețiȘtergere