marți, 11 decembrie 2012

Atentie! Vine Craciunul!!


Alt Craciun alta nebunie de sarbatori.

Am vazut de curand un titlu de articol caruia ii zicea : « Cum sa faci sa nu te ruinezi de Craciun ? », n-am citit articolul pentru ca imi imaginez ce idei crete erau in el. Insa am raspunsul la intrebarea asta : sa fii musulman. Sau evreu. Sau sa ti se rupa daca vor placea cadourile tale.

Am chiar citit in schimb un articol cu « 10 idei cu care mergeti la sigur de Craciun ».
 Sa va spun ce merge la sigur in Franta, conform unor articole gen Cosmo (in care va imaginati fetele si mai ales tartacutele esantioanelor reprezentative). 

Zicea asa : pe locul 10 : o carte cu cu poze din lumea intreaga. 
Intamplator mie chiar mi-ar placea genul asta de cadou, dar daca i-as oferi de exemplu mamei un astfel de cadou e sigur ca mi-as lua coltul cartii in botic (care carte era groasa ca e mai usor de facut poze decat de facut desene so toata lumea trage poze acum).




Urmatoarea idee era betisoarele parfumate. De-aici m-a pierdut articolul pentru ca asta mi se pare o idee extrem de stupida cu care mi-ar fi jena sa ma prezint oriunde (adica sa ofer asta si oamenilor pe care nu-i plac !). Singurele dati in care am iesit pe scara in chiloti crezand ca va sari in aer tot blocul, era cand aprinsese vecinul betigase parfumate. Plus ca put asa de tare ca-ti ajunge mirosul la creier, se impregneaza si-n blana pisicii!

Urmatoarul super cadou pe lista era un bon-cadou de sarit cu parasuta…acum, eu sunt o fricoasa fara pereche, daca mi-ar face cineva asa un cadou as zice ca vrea sa ma omoare si n-a stiut sa mi-o spuna direct si a-ncercat cu subtilitati.

Printre idei mai era o cutie (goala !) pentru depus cheile in ea, un CD cu artistul preferat (in ce secol traiesc cei care-au scris articolul ?!) sau un joc « Invarte roata ca sa bei tequilla » (ceea ce poate fi interesant sa-ti bei mintile dupa asa cadouri tampite !!)

Mic sfat: stiti cu totii ca cadourile naspa se redau la altii Craciunul urmator (sau la alte ocazii), insa va dau eu o idee buna : pe toate cadourile de rahat primite scrieti de la cine le-ati primit pentru a evita sa i-l oferiti tot aceleiasi persoane (nu ca n-ar merita!)

Ce e amuzant e ca o data cu varsta, ni se mai schimba criteriile de cadouri considerate oribile. Gen cand esti mic cadoul oribil e ceva de imbracat. Ai impresia ca Mosul s-a gandit la parintii tai si nu la tine, si-ti vine sa urli : « Serios Mosule ? Asta ai inteles dupa zeci de scrisorele si plansete ?...O geaca ? Si-o caciula asortata ?...La care, mai grav, zice mama ca e super ?... ». Ca pici innebunit dupa Craciun si cadouri esti de-a dreptul revoltat.

Insa chiar adaugand varsta si schimbatul standardelor, betigasele parfumate tot nu-mi plac…adica in general nu-mi prea plac chestiile parfumate care nu-s parfum.
Mai ca regreti vremurile de mult apuse cand primeai geaca si caciula asortata!

Eu de cativa ani intreb in jurul meu ce vrea fiecare, de exemplu mama mi-a comandat cipici anul asta (am scapat ieftin !) si cand i-am zis ca as vrea sa-i adaug ceva la cadou mi-a racnit bucuroasa in telefon « o a doua pereche de cipici ?! »…asa e mama, face pitici pe creier cand e vorba de cipici J

Insa cu soacra imi va fi foarte greu pentru ca ea stramba din nas din principiu. Nu stim niciodata daca-i place ceva pentru ca pare mereu dezgustata de ce a primit (orice-ar fi obiectul respectiv)
Intr-un an i-am oferit niste cercei superbi cu topaz, care nu i-au placut, se vedea. Insa apoi s-a obisnuit cu gandul si-acum nu-i mai da jos. Trebuie s-o lasi sa digere cadourile.

Personal as vrea sa fiu surprinsa dar mi-e cam frica…ca intr-un an m-a surprins strutztul cu o bratara atat de fina ca era invizibila (in orice caz daca-mi dadeam ochelarii jos n-o mai vedeam, nu trebuia sa fii miop !). A avut si tupeul apoi sa-mi zica ca bratara a luat-o special ca e « finuta ca tine »…pfff, pai pe mine ma vede bre omul !!

 Si ca sa dea cu mucii-n balta definitiv a adaugat si o carte care se chema « Cum sa devii o parizianca cu stil »…adica un ghid pentru biata romancuta din mine care habar n-are de stil. Asa ca cu surprizele am terminat-o.

Insa nici aluzii nu pot face cu el, gen cuvinte cheie, pentru ca daca zic Louboutin de exemplu, risc sa ma trezesc cu un breloc inscriptionat Louboutin. Trebuie sa fiu specifica.

Eu zic ca o idee buna de cadou ar fi un bilet la loto. Ca ai o sansa sa castigi, deci ai o sansa sa chiar iti placa cadoul!! 
Sau o carte cu titlul « Arta disimularii in cazul in care primiti cadouri oribile de Craciun », asta ar aranja pe toata lumea !



Aveti aici si postul de anul trecut pe aceeasi tema:  http://parisulmeu.blogspot.fr/2011/12/atentie-vine-craciunul.html 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu