miercuri, 28 noiembrie 2012

Aniversare de doi ani cu dl. Strutz


Astazi implinim doi ani de relatie cu musiu strutz. Eu am batut toate recordurile pentru ca pana la el nu m-a suportat nimeni atat. Ba mai mult, fraierul m-a cerut si de nevasta ! E clar ca e ceva in neregula cu el.

Anul trecut nu v-am povestit ce-am facut cu ocazia aniversarii de un an, va spusesem doar ca-mi pregatise o surpriza. 
Asadar, 28 noiembrie 2011: strutzul m-a batut la cap toata ziua (prin telefon, mail, sms si ravasa- porumbel) sa ma imbrac frumos seara. Asa ca mi-am scos eu cipicii si bigudiurile si m-am imbracat in blugi si-o bluza atat de mulata de se vedeau formele scamelor din buric. Pe model romanesc, deh J

Ajuns acasa, strutztul mi-a zis ca prin ‘bine’ se referea la ceva elegant si chic la care sa nu ma intrebe lumea din ce parte a Europei de Est vin…asa ca am scos de la naftalina rochia neagra (faimoasa rochie neagra pe care o pui cand n-ai altceva- ar trebui sa se cheme "rochia scosului din rahat"), mi-am dat cu rimel si ruj rosu ca semaforul si in Twingo cu mine ! (intai am cautat de-am capiat o pereche de ciorapi fara gauri in ea...si-am ales-o pe singura care n-avea o gaura decat in talpa deci nu se vedea de pantof)

M-a dus iubitul la un restaurant-concept pe malul Senei, restaurant care se cheama « Bel Canto », unde chelnerii sunt de fapt cantareti de opera, si intre fiecare dumicat iti canta cate o arie. Foarte frumos, desi la un moment dat simteam cum salta langustele in stomac pe ritm de Figaro, figaro, figaro, figaroooooooo !!!!

Nici nu ne-am tras pe maini dupa, a fost foarte bun, ne-am uitat ochi in ochi si ne-am bucurat ca ne-am gasit.

Era restaurantul asta atat de chic incat meniul LUI si-al EI erau diferite: pe meniul doamnei nu erau preturile scrise. Ador partea asta de savoir-vivre (de mult ingropata in lume din pacate) in care banii nu o privesc pe femeie. 
Ci o priveste doar cum sa fie delicata si fermecatoare  (mai putin ciorapii cu gaura ce-i drept...) Uf…ca parca ne cam lesina farmecul cand dam cu smotrul…

Oricum, a fost o aniversare foarte frumoasa, de neuitat! (se pare ca strutztului i-a reamintit extrasul bancar luna urmatoare, in caz ca uitase!)

Anul asta, pentru aniversarea de doi ani, personal am facut numai gesturi romantice: am cumparat doua bacsuri de apa minerala care mi-au rupt bratele si mi-au deplasat cervicalele, am produs o tocanita (imi miros degetele a ceapa), am schimbat asternuturile (ca de Craciun si de aniversari e uneori norocos strutztul ;) si am sters praful de pe mobile cu maneca de la trening si cu soseta din piciorul drept pana la inaltimea unde puteam ridica piciorul. Eu zic ca e extrem de romantic. Daca vrea, pot sa-i pun si niste Lady Gaga la Iphone.

A, am uitat sa spun ca am lustruit vaza de la Ikea pentru ca probabil o vom dezvirgina pe anul asta cu un buchet de trandafiri.

Glumesc, o sa sarbatorim sambata (ca sa avem si iesirea saptamanala de sambata seara inclusa in pret- avem o viata mondena trepidanta, ce sa zic!).

In concluzie, desi e adevarat ca s-a mai instalat rutina in relatie si nu mai suntem asa de visatori/ spontani/ tineri ca acum un an, ne iubim la fel de mult si incercam sa tinem flacara aprinsa (am luat si-o lumanare parfumata special  pentru flacara asta ;)

O sa va tin la curent cu sarbatorirea !



O poza de la petrecerea de logodna

2 comentarii:

  1. Fain de tot!
    Cred că te-am plictisit deja cu ”fain”-ul ăsta, dar ce să fac dacă asta-mi vine în minte în timp ce citesc, mereu cu un zâmbet agățat de urechi, postările tale.
    Plus că are omul ce învăța de la tine; de exemplu, cum se șterge praful. :D
    Aaa, și la mulți ani! că uitasem.

    RăspundețiȘtergere