duminică, 1 ianuarie 2012

Revelionul lu' peste

De prin luna octombrie ma tot intreaba lumea ce fac in seara dintre ani.

Sunt destul de impartita cu Revelionul de cativa ani incoace, adica mi-e cam teama sa ma bucur dinainte (pentru ce?)...si in definitiv doar nu ne bucuram ca imbatranim...dar din principiu nu pot spune 'nu' unei petreceri.

 In final chiar gasisem un revelion interesant, cu niste fosti colegi de facultate, intr-un restaurant cu DJ pe la Romana. Meniul era super, ambianta ok si eram chiar entuziasmata.

Am si refuzat vreo doua alte revelioane ca nu erau de rangul nostru. Gen. Nu, eu tin sa ma imbrac frumos in seara aia, cumparasem o rochie  speciala pentru ocazie, cu umar cazut, paiete si tot circul.
Am dat deci o parte din bani si abia asteptam momentul.

Insa pe 30 decembrie strutzul s-a gandit sa se imbolnaveasca. A luat un virus care l-a pus la pat. L-am ingrijit noi cum am putut cu metode babesti, hrean, spirt (si doua labe peste ochi) insa in ziua de Revelion tot moale era. Asa ca a trebuit sa anulam Revelionul.

Rezultatul a fost urmatorul: imbracati in treninguri/ pijamale, maman si cu mine ne-am dat cu ruj rosu si ne-am pus pe bigudiuri (l-am fi pus si pe strutz dar nu mai aveam bigudiuri), iar la miezul noptii am ciocnit cidru din cupe de cristal, am dat cu niste fursecuri si mezeluri, ne-am uitat la circoteca de pe Antena 3 unde cica cantau 'vedete', am schimbat programul pe Realitatea, alte racnete si-acolo, am terminat prin a vedea Ace Ventura pentru a 85a oara si nu ne-a prea placut nici de data asta.

Apoi ne-am jucat remi, ne-a batut mar strutztul, dupa care ne-am dat bigudiurile jos din cap si ne-am culcat.

Eu m-am gandit ca anul 2012 va fi sigur un an bun pentru ca simt eu ca ma va cere strutzul de nevasta. Probabil m-ar fi cerut chiar de Revelion dar n-a putut. Cum de ce? Pai racise. Basca ca era si ceata si pe ceata nu poti fi romantic, nu poti spune 'Uite marea, uite farul...', nu merge.

Dar avem timp.
Sa speram doar ca nu-l va mai apuca boala lu' Calache si de ziua mea in trei saptamani.


Sa aveti un an nou cat mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu