joi, 9 februarie 2012

Pop-up-urile

Sa presupunem ca ati fi adancit intr-o discutie inflacarata despre revolutia româna, regimul sirian sau valul de frig care s-a abatut asupra Europei (din cauza incalzirii climatice se-ntelege !).

Cand dialogul e mai in toi (« Dar ce zici de Marea Neagra care a inghetat ??- Zic ca Basescu e un securist scarbos care merite sa crape in chinuri, de-aia a inghetat marea !! »), ei tocmai atunci isi face aparitia un omulet agitat imbracat in costum multicolor si cu o pancarta publicitara in brate, pe care o pune intre tine si interlocutor, si prin care face reclama la (de exemplu) pilule contra-constipatiei.

Acum, daca esti o persoana zen cu mobile aranjate in stil sheng-fui si mananci bio, teoretic vei accepta situatia cu zambetul pe buze (asta daca nu suferi de constipatie desigur).
Insa daca esti un om normal, primul instinct va fi sa iti faci rost de un pistol plin de gloante si sa lichidezi omuletul sfidator dintr-o lovitura (sau mai multe). Dupa care sa-ti reiei firul conversatiei intrerupte atat de nepoliticos (« ...cat despre Udrea…da-mi repede un anti-vomitiv !! »)

Din pacate nu ai acces la pistol insa omuletul ala chiar exista si il cheama (foarte bine gasit !!) Pop-up. Cand iti este lumea mai draga apare si el, cu atat mai virulent si antipatic cu cat esti mai atras de ceea ce faci pe internet (cel mai mult ii plac ziarele am observat).
Nici n-ai deschis bine un articol ca ti-a si trimis pe ecran reclame la asigurari auto, calatorii in Pacific sau super-oferte la sicrie (oferta limitata, adica ar trebui sa te grabesti sa dai ortu’ ca oferta e pana in martie!!).
Daca cumva dai click sa inchizi reclama cu pricina, omuletul se va umfla rautacios si-ti va trimite si mai multe reclame, mai nefolositoare si colorate si care desigur iti vor acoperi integralitatea ecranului.

Uneori va disparea o vreme insa numai ca sa reapara dupa cateva secunde (exact cat ai avut timp sa citesti intriga articolului). Va reaparea adesea cu o noua reclama la operatie de marire a penisului.
Zadarnic te vei uita in jos la fusta ta écossais, nimic nu-l va descuraja.

Eu cred ca acest omulet este de fapt un demon electronic care se hraneste cu reactiile noastre agresive (de aceea sunt atat de multi de altfel !)

Cealalta explicatie, ca managerii capitalisti saraci cu duhul pot crede ca un pop-up colorat le poate mentine Rolls-Royce-urile in curte, este prea putin probabila pentru a fi luata in considerare…

Un comentariu: