marți, 28 iunie 2011

Aventuri de la fostul birou...

Dialogul tembelilor la mine in birou, actori : Gusterul (seful), Alain  (zabaucul cu care am fost la Luxembourg), unul Xavier (alt ametit ca Alain dar mai pitic )

Alain a cazut gramada cu scooterul (bine ca n-a cazut cand eram  si eu cu el pe scoot)…se pare ca a alunecat pe o pata de benzina (bine in cazul lui Alain la cat il stim de reusit putea sa alunece si pe-un scuipat sau pe muci…ca tot gramada cadea...)

Si deci (tri)alog intre Alain si ceilalti doi 'reusiti', eu martor.

Alain: ‘Vai am cazut, schipotez, ce ma doare, ai-ai-ai!!’

 Xavier: ‘ai un claquage?’

 Alain: ‘Da, aaaammm! Claquage, aoleu, am!’

 Xavier : ‘Pai de unde stii ca ai ?’

Alain: ‘Pai n-ai zis tu ca am?!’

Xavier: ‘Ba tu ai zis ca ai’

Alain : ‘Ba tu mi-ai zis ca as avea’

Gusterul, fitilitor : Poate ai une bequille.

Alain : Sigur am bequille, asta clar!!

Eu: ‘ce-i claquage, ce-i bequille ?’

Alain : aia ce am eu !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu